თანამედროვე ტენდენციებით უმეტესობა ტრეკის რეკონსტრუქციამ, კერძოდ სავალი ნაწილის მიღმა უსაფრთხოების ზონების ასფალტიზირებამ გამოიწვია პილოტების მხრიდან ტრეკების საზღვრების დარღვევის მოხშირება, რადგან ტრეკიდან გადასვლა ასფალტირებულ უსაფრთხოების ზონაში არ წარმოადგენს რბოლიდან გამოთიშვის რისკს. ამის გამო მოხშირდა პილოტების დაჯარიმება. ხრეშიანი ზონები არის ტრეკიდან გადასვლის პრევენციის აპრობირებული მეთოდი, რაც დიდი პერიოდის მანძილზე აქტიურად იყო გამოყენებული ფორმულა 1-ში. იმოლას ავტოდრომზე ეს ზონები იქნება სამ მოსახვევში: Variante Alta, Piratella და Acque Minerali-ში

აგრეთვე ამ ზონების გამოყენებას იმოლას გარდა FIA გეგმავს შპილბერგში და მონცაზე.